onsdag 1 april 2015

Jodå, jag får tiden att gå

eller rusa, beroende på hur man ser det. Vi firade 9 år igår..med grillning o mys. Allt väl så långt. Imorse kommer stora dottern upp och säger "vi är så körda"..jomensåruatt..hennes pojkvänn hade varit magsjuk på natten..jag blev så stressad. Hela förra veckan var Lo sjuk och nu nästan påsk och vår lilla kärleksresa..i farten glömde jag Zoe som smitit ut för en nypa luft och åkte iväg till jobbet..ops..stressen när jag inser att jag är på jobbet o katten ute:S Åkte hem och letade-ingen katt. Fortsatte leta efter jobbet-ingen katt. Nu börjar jag tycka det är rejält konstigt, Zoe kommer alltid när jag visslar..men inte nu. Irriterad och orolig åker jag till min pump. Medans jag är och pumpar så har C gått ut och ropat-o katten kommit nästan direkt. Varm OCH torr..mao, någon granne har haft henne inne. Phew! Nackdelen med Ragdoll, de är bara att plocka upp, de tror att alla är snälla.

Nu sova! Håll tummarna för att ingen blir magsjuk!

Inga kommentarer: