torsdag 3 juli 2014

Snurrigt värre

Ja-livet den sista månaden har känts helt flippad. Dels pga att vi köpte radhus o ska sälja vår lägenhet med allt vad det innebär. Stress! Sedan mycket med barnen. Tyvärr strejkar min rygg mycket också. Mest bröstryggen men även min vanliga värk. Iom att jag fortfarande ammar fritt tar jag ingen medicin-vilket gör att jag inte riktigt blir bättre. I höst när jag börjat arbeta så kan jag ta medicin på morgonen och gå på behandling med muskelavslappnande i kroppen-då gör behandlingen mer nytta. Samtidigt vill jag inte ha det på något annat sätt. Allt har sin tid. Men! Jag vill ha lägenheten såld så vi slipper leva i kappsäck. För det är sjukt stressande att inte få leva i sitt hem. Ingen planering har fungerat o maten fallerar. Vilket gjort att jag är i sämre skick än nödvändigt. Håll tummarna för att det blir klart imorgon!

Inga kommentarer: