måndag 12 maj 2014

En mors planering

Jo, My hemma idag då vi hade logopedbesök på fm. Sagt och gjort, packade ner båda barnen o tog med bärsjal utifall det skulle behövas. My o jag skulle nämligen filmas. Inga bebisar är med i den typen av film. Var smart nog att åka extra tidigt så att jag skulle hinna gå runt med vagnen lite. Denna ggn hade jag tur, Lo somnade och sov igenom besöket. Phew! Sedan raka vägen till sats och träna. Båda barnen trivdes och jag kunde köra det jag hade tänkt.

3 set chins
3 set marklyft
3 set omvända flies
3 set stångrodd
3 set sittande baksida axel i maskin

Sedan hem och fixa lunch(chilin från igår:)). I säng med två barn..pust! 
Haft en ganska ok em med alla barnen hemma. Hann kolla lite på film:) Lagade thaikycklingsoppa till middag, uppskattat! Badade sedan de två små och gjorde dem iordning för natten. Fick äntligen lite hjälp när C kom hem. Lång dag! Imorgon blir det Albano då Zoe ska snaggas, tänkte passa på o träna under tiden:) Hoppas på lite sol imorgon så jag kan gå till förskolan på em:) 

Jag är f-n superwomen...;)

Inga kommentarer: