onsdag 1 januari 2014

Summering 2013

Så här var planen:
"Helt ok, men i år ska jag försöka bygga rygg och rumpa. Är jag bara hel så är det rimligt att ryggen breddar sig till där den var innan grav med My innan sommaren. Saknas någon cm. Jag kommer försöka hålla vikten under 68 men över 64 under 2013. Vilan är en självklar del av byggandet så minst 3 veckor under året. 300 pass i år? Vet inte..tar jag bort 21 dagar och minst 1 vilodag/v så är det bara möjligt om det inte blir någon oplanerad vila och om jag ibland kör dubbelpass. Men, bra morot iaf:) "

Ja, hur gick det?

Njae, inte så bra. Fick ett plus på stickan i slutet på januari så vikten han passera 90 kg innan Lo föddes. Ryggen växte, men inte av muskler. Målet blev istället att hålla igång så gott som möjligt.

Summering av genomförda träningar som är synliga i kalendern:

Totalt tid:8043 min / 5d 14:03:18
Total sträcka:127,02 km
Antal träningspass:192
Antal dagar med träning:151 (41,1% av 367 dagar)
Snitt sträcka per vecka:2,42 km (baserat på ca 52,4 passerade veckor)
Snitthastighet:4,44 km/h
13:32 min/km
Inte helt illa iaf:)

Målet för 2014 är enkelt. Tillbaka till en vikt sub 70 kg och med bibehållen hälsa och muskelmassa:) Det får räcka som mål. Viktigast är ändå My och Lo och jag njuter av att ha möjlighet att vara med dem.

Inga kommentarer: