torsdag 21 november 2013

Gud vad jag avskyr när det inte blir som jag tänkt

Alltså-hade bokat, och sett fram emot, Strong Mama. Det stod Strong Mama på nätet och i appen. Väl framme(fixat barnvakt åt My) så får jag reda på att hon istället tänker köra Baby Steps..jag frågade varför och hon svarade att någon hade önskat det. Och? Vi var minst två som hade bokat oss på Strong Mama och förväntade oss ett styrkepass. Jag hatar innerligt step-up och workoutliknande pass så jag höll på att bryta ihop. Dessutom är step-up riktigt dåligt när man nyligen fått barn. Det var inte många knän som gick åt rätt håll. Många bäcken överfällda åt endera håll och magar som inte höll..för att inte tala om vickande rumpor.

Jag stod bredvid lådan och rörde på fötterna och kände mig misslyckad och ledsen. Sedan var det 10 min styrka på slutet..och passet slutade fem minuter för tidigt..
Väl klar så visade det sig att My sov..så hon har redan sovit och dessutom för kort..så ingen vila och dessutom ett barn som sannolikt kommer vara odräglig under em. Satte mig i bilen och kunde inte helt hålla tårarna tillbaka. Besviken över att träningen som jag sett fram emot inte blivit av och dessutom trött. 
Väl hemma ställde jag mig i duschen och det visade sig att det var idag varmvattnet skulle vara avstängt. 

Nu nya tag!

Inga kommentarer: