söndag 20 oktober 2013

Första träningen på länge

Ja, jag kände att det var dags för ett försiktigt pass. Kändes enormt skönt! Hade tyvärr väldigt svårt med greppet då jag fortfarande har ont i händerna. Men det brukar fort bli bättre när jag belastar kroppen. Valde övningar som inte belastar bäckenbotten nämnvärt. Ungefär 10 reps per set..och lätt belastning.

3 min sitttcykel
4 set benspark
4 set sittande lårcurl
4 set latsdrag
4 set breda rodd i trx
4 set smala rodd i trx
4 set hipabductor 
4 set i cc ala chins
3 set planka på knä(första setet gick bra, 30 sek..men sedan orkade jag inte lika bra..typ 20 sek)

Förhoppningsvis blir jag nu snabbt bättre i kroppen! Som jag sa förra ggn: jag rekommenderar ingen att börja träna så här fort efter förlossningen. Känner mon kropp väl och måste träna för att kroppen inte ska bråka med mig allt för mycket. Vikten är en del av ontet..men det kommer så småningom.

Inga kommentarer: