tisdag 13 augusti 2013

Ny kropp!

På tal om hormoner..så får ju jag ont i händer och fötter i slutet på graviditeten. Minns första ggn..trodde att nu var det kört, nu hade även jag drabbats(mamma och bror har psoriasis artrit). Men nä, efter avslutad helamning och övergång till delamning så försvann besvären mer och mer. Samma sak upprepades när jag skulle få My. Men denna gång var jag beredd och blev inte heller lika ledsen.

Nu när jag vaknar på morgonen har jag svårt att greppa små saker och även öppna burkar och liknande. Irriterande! Tänk de som lever så jämt!

Iaf, natten har varit ok även om My gnällt från sin säng mer än en gång. Jag har iaf fått ligga ostört och det är värt mycket just nu. Stackars C fick lägga om My säkert fyra ggr. Men skam den som ger sig!

Idag blir det extra UL för att se hur stor bebis är denna gång. De håller koll så att hen inte blir enormt lång och stor.

TRÖTT!!

Inga kommentarer: