måndag 22 juli 2013

Ok söndag

Blev en del gjort igår iaf..även om jag kände mig som en överjäst deg. Vi storhandlade på morgonen. Sedan sov jag;) Vi drog till Mulle Meck på em och My åkte rutschkana 500 ggr eller nå't. Sedan åkte jag och körde BP och mötte upp C, F och My hos farmor efteråt..blev ett dopp i poolen:) Hade ingen lust alls att träna, men vet att det är bra för mig! Dessutom underlättar det förlossningen och återhämtningen efteråt om jag ser till att hålla igång. Bebis mår också bra av att jag tränar!
Kokade chili igår..riktigt gott! Imorse lämnade jag My hos farmor och Felix har cyklat ut dit också för att få lite motion innan han åker till landet.Dessutom, han älskar att umgås med Myran och hon avgudar sin storebror. Vilket drama i fredags när han kom hem..hon släppte honom inte ur sikte på flera timmar. Sötnötter!

Inga kommentarer: