onsdag 6 mars 2013

Jösses

Blir inte mycket skrivet. Vi åkte hem i lördags i strålande sol..skönt iom att de varnat för storm:) Väl hemma tittade vi på andra chansen och Ph kom hem. Mys!
På söndagen var det storhandling som stod på agendan och jag passade på att skämma bort Ph med lite hemlagad soppa och tjockpannkaka med äpplen. Gott!
På em så åkte vi och hämtade farmor bil i Aspudden då hon ramlat på lördagen och brutit handleden. Så jag hann inte med att träna, men det gjorde inget. C han iaf med sin tennis.
Körde mitt nog genom tiderna sämsta BP-pass i måndags, var lite off hela tiden (kände mig yr) och under maglåten svartnade det..Nu kan det bara bli bättre!! Nästa gång jag kör är på lördag. Då ska Biceps och maglåten sitta och bihålekänningarna vara borta! Mao, jag tar det lugnt så att kroppen får som den vill.
Coachandet går bra. bara fyra veckor tills vi drar ner till Malmö och tävlar! Det kommer att gå bra för Stina, hon är en genuin vinnarskalle!

Inga kommentarer: