måndag 15 oktober 2012

6 timmar

Ja, så lång tid hann lillan vara på förskolan innan de ringde och sa att hon hade kräkts. Fyra ggr totalt har hon kräkts och inga kaskader. Kan hänga ihop med febern hon dragits med tidigare. Enligt storasyster (Dr)går det ett sådant virus just nu som hoppar runt i kroppen. Iaf, hämtade lilla, åkte hem med henne och sedan tillbaka till jobbet. Själv har jag haft rungande huvudvärk hela dagen. Försökt bota med vatten och frisk luft (gick till jobbet och även en sväng på lunchen). Tog en Ipren när jag var hemma och lämnade My. Hjälpte ett tag. Har iaf kört BP på SATS Danderyd. Var min bästa omgång med 83an. Mycket berodde på att jag lämnat en slö och apatisk My hemma och helt enkelt inte orkade tänka. Nu mår hon bättre, men förskolan får vänta. Jag har tittar på avsnitt två av "Torka inga tårar utan handskar". Fantastisk och hemsk

Inga kommentarer: