måndag 17 september 2012

Renaulten har dött

Japp! I lördags bestämde den sig för att gå hädan. Totalt död. Inte ens startkablar hjälpte.Tyvärr! Känns läskigt med bara en fungerande bil. Vi har ofta bråttom till olika aktiviteter och vi vill båda hinna med att träna. Kommer bli ännu något tuffare med tiden framöver. Planering, planering, planering. Kanske borde gå till förskolan som någon föreslog, men det betyder att jag måste gå upp ytterligare 20 minuter tidigare, dvs kl 06.00 för att hinna.Dessutom måste jag packa ryggsäck för att få med lunch och ombyten (ja, det regnar en del i lilla söta Sverige)..Men o andra sidan får jag motion. Men, alla som känner mig vet att jag innerligt avskyr all temp under 15 grader och speciellt när det är blött och läskigt ute..så risken är att jag är rejält grinig på morgnarna..Gud så gnällig jag känner mig..BLÄ!

1 kommentar:

Evelina sa...

Cykel plus cykelvagn.