lördag 19 maj 2012

Sköna lördag;)

Började med lördagsfrukost:) Sedan åkte vi till Sats i Sollentuna. Jag och Ph körde ben.

3 superset i benpressen 80 kg, 12or. Lågt brett och högt smalt
3 superset frontböj och raka mark
2 superset i TRX. Baksida och medius
4 superset sittande lårcurl och abductor(gynstol medius)
3 set benspark
2 set baksida lår boll
3 set utfall med främre foten på låda, 10 reps sida.
Stretch!

Sedan hem och lägga My.

C och jag cyklade sedan.
Glömde av funbeat ett par ggr. Cyklade först genom bagartorpsringen via lötsjön till mixit (Sturegatan i sundbyberg) och 7/11 för glass. Sedan tulegatan-Råsunda-Solna c. Sedan lunch. Krånglade oss upp till Hagalund-frösunda och hem. :) Ryggen klarar inte av så lång runda. Men tor jobbet-gymmet kommer fungera:) Har def fått min motion idag:)

Btw bestämde mig just för att det där blå linnet är j-kligt oklädsamt. Brett och kort vilket på bilden gör att jag ser tjock ut på mitten. Ska genast byta;)

Inga kommentarer: