torsdag 12 april 2012

Ungar

eller snarare min son..han var inte att leka med på fm. Till slut tog mitt tålamod slut. Vi kom ingenstans. Han gjorde ingenting. Blockerade badrummet på det. Allt blev knas. Hade tänkt geocacha på morgonen men det hanns inte med. Vid tolv åkte vi iväg för att hämta en kompis till sonen och de fick klättra. Stannade 5 minuter innan jag åkte hem. My är hängigoch iom att hon vaken hade ätit eller sovit fick hon lite ipren..sedan åt hon halvok och somnade äntligen. Sedan han jag få undan några måste..pust. Iaf, vid halv fem drog jag, F och My ut och geocachade..och vi hittade vår första:) Roligt! Dessutom lite motion:) Eller frisk luft..Kändes som jag satt i ett fängelse på fm.

1 kommentar:

Elin sa...

Visst är det roligt med geocaching! Ett kul sätt att se nya platser. Oftast har ju folk lagt ut dem på ställen som är värda att se.