tisdag 24 april 2012

Två dagar kvar

Ja, just..tanken var ju att vara i grym form till 40..jag gav upp det målet vid jul IOM att det blev bestämt att jag skulle opereras. Bestämde istället att försöka göra det bästa av tiden efter op och försöka nå inskrivningsvikten. Det har jag gjort iaf:) Hoppas väga in på strax över 70 på torsdag och är jätte nöjd med det. Är trots allt fortfarande svullen efter op(kan hålla i sig i två månader) och ammar fortfarande. Kommer fortsätta strama till mig tills jag är en perfekt medium. Handlar om 1-2 kg:) Iaf idag blev det styrka.
Rygg!
5 min cykel
Uppvärmningsstretch av rygg och bröst i TRX
3 set chins i assist, kändes bra
3 set sittande enarmsrodd
3 set flies
3 set smala roddar, 30-40-30 kg
3 set i cc ala chins
3 set smalt latsdrag
3 set bred rodd 30 kg

Kändes ok!

Inga kommentarer: