måndag 23 april 2012

Tidsresa

Ja-10 år tillbaka i tiden

Tess - 26:e april 2002 Jahapp..ännu en födelsedag..är det nu jag ska börja känna mig vuxen? Känner jag mig verkligen annorlunda mot igår? Nej, inte direkt*s*, är svaret på den frågan. Telefonen började ringa 10.45 och ringde sedan mer eller mindre oavbrutet tills jag gick hemifrån. Var inne i stan o hämtade upp det jag ska ge bort i present till mor o svärmor..för att de är så snälla o ställer upp o barnvaktar imorgon. Oj..fick blommor från jobbet också*överraskad* jättefint! Fick också en underbar*rörd* grattisfilm från Fey..du..jag saknar ord, det varväldigt omtänksamt av henne!*love* Hmm..ja, Gabriel sover middag och jag håller på med maten..det tar lite tid..men jag hoppas att jag hinner klart! Hipp, hipp, hurra för Tess idag:-) Oj, maten blev kanon god(om jag nu får säga det själv:-))Hmm, fick flera bestick..och lite ta hand om mig saker..och några speciella magneter..jättegulliga.-) Supernöjd med kvällen! Så mysigt! Vädret i Stockholm idag: 15 grader, började med att vara lite disigt o dant, men blev riktigt soligt o fint framenot eftermiddagen!

Här är en bild av mig..30 år och 2 dagar;)





Inga kommentarer: