söndag 22 april 2012

Positiva saker

Vilka vänner jag har. Låg i mörkret och läste bloggar och kände plötsligt att jag ändå är ganska viktig:) En skön känsla:) Snart kommer jag träffa fler unika människor som jag pga livet inte kanske kan träffa irl speciellt ofta. Ändå är de viktiga personer i mitt liv. Känns bra:) Har även lagt upp ett par dieter och träningsprogram till eve och en annan tjej. Så positivt att läsa om deras framsteg och hur de kämpar. Det ger energi:) Mera då..jo ställde mig på vågen nyss och vägde 72,2..undrar vad jag väger imorgon? Åt dåligt idag. Inga större mängder igår heller(kom av mig), så helgen har inte inneburit något plus direkt. Ok då, säkert ätit en halv tårta:) Men summan blev ändå inte hög. Så, massa bra saker mao. Bara att tänka till så kommer det:)

1 kommentar:

Elin sa...

Klart du är viktig!!! Jag skulle inte klara detta utan dig. =)

KRAM