lördag 7 januari 2012

Resfeber de luxe

Japp, beror nog på hormoner och My. Hon är så liten!! Sedan är det bekymret med tutten. Hon älskar att tutta och det är fortfarande en betydande del av hennes kaloriintag. Men, och det är ett viktigt men, hon är inte överförtjust att tutta bland folk. Tror att det handlar om avkoppling och det är svårt att koppla av där det är rörigt och okänt. Mao, flyget kan bli ett problem. My överlever, men frågan är om mina bröst gör det. Kul att inleda semestern i säng med feber..Men, man vet aldrig, kanske tuttar hon på även på planet. Vi har packat det mesta, men det saknas fortfarande barnmat till lillan. Måste ju ta med så det räcker och blir över. Ska arbeta imorgon och det är nog bra..slipper tänka så mycket. Ser verkligen fram emot den här resan. Älskar att resa på vinterhalvåret!!

Idag var jag och vaxade mig, hade låtit håret på benen växa då jag normalt sett eppilerar. Håret har en tendens att komma i otakt så jag lät det vara ett tag. Len som en babyrumpa upp til naveln;) Skönt! My och C var hos mormor och morfar under tiden,

1 kommentar:

Elin sa...

Ha en superskön resa!! Hoppas allt går bra med bebis och flyg och allt vad det innebär.