lördag 31 december 2011

Hejdå 2011! Hej 2012!

Det här året är det mycket jag är tacksam över. Äntligen kom My, ja, vi visste inte att det var hon som var Bånk, men vi är väldigt glada över att hon kom till oss. Frisk och glad dessutom. Många, långa år fick vi vänta, och äntligen!
Jag är även tacksam över att barnen är friska och det går bra för dem i skolan. Vi föräldrar har hälsan och trivs med livet.
Jag är glad att mamma trots bruten lårbenshals ändå "bara" bröt lårbenshalsen när hon halkade. Hade kunnat gå ännu värre. Mina syskon är älskade och jag är glad att de finns. Ser fram emot min systers examen i juni då hon är färdig med sina läkarstudier. Det finns så mycket positivt att fokusera på och jag tror 2012 kommer bli ett kanonår! Ut med det gamla och in med det nya. Ett 2012 i hälsan och glädjens tecken!! Vilka hänger på? ;)

1 kommentar:

Camilla sa...

Oh vad längesen jag kikade in här... Härlig anda inför det nya året :) God fortsättning!