torsdag 25 augusti 2011

Gav upp

Ja, är det något jag inte gillar så är det att ge upp. Men jag har verkligen haft ett par riktigt överj-vliga morgnar. Trots akupunktur, sjukgymnastik o att jag skött mig o inte promenerat eller stått speciellt mycket. Min tolkning är att jag håller på o blir mig själv igen hormonellt o att jag just nu har någon form av svacka/skov innan det blir bättre. Iaf, fick diclofenac utskrivet o testar det idag. Är emot antiinflamatoriskt o det är inte bra för min IBS. Men det går att ta i nöd under amningen. Gha! Jag som tom undvikit Alvedon. Hur som, jag har svårt att fungera sådana här dagar så jag hoppas det hjälper. Imorgon till sjukgymnasten o jag är övertygad om att jag inom en månad eller så är helt ok. Dvs inte smärtfri men ok:) Kram! Ta hand om era kroppar, ta den inte för självklar.

Inga kommentarer: