söndag 19 juni 2011

Summering v.4

Helt ok träningsvecka! Mindre promenader av två skäl, det ena är att framsida vad är lite överansträngd(mycket promenader o jag väger mycket)det andra är vädret..regnpromenader lockar inte lika mycket. Iaf, vadproblemet jobbar jag på från flera håll. Dels med träning, men har även beställt ett par fivefingers:)Lite massage imorgon o fotvård med massage på söndag så kanske det blir lite bättre:)

514 min totalt ca 8,5 timme

TRX 45 min
Promenad 220
Styrketräning 65 min
Cykel 35 min
Mamma bootcamp 60 min(massor av plankor)
Styrkepass 90 min(en del pulshöjare iform av stepup)

Nöjd med veckan. Blev en del variation o mycket funktion:)Veckan som kommer blir som den blir. Har massor att hinna med innan Italien. Två läkarbesök, 1 sjukgymnastbesök, fixa naglar o fötter..o barnen kommer först av allt!! Satsar iaf på två TRXpass, ett mamma bootcamp o ett body pumppass..

Inga kommentarer: