måndag 23 maj 2011

Vecka 1-Kom i form post partum


Promenerar gör jag om dagarna. Har börjat att använda Runkeeper för att hålla lite koll på hur mycket jag går. Igår blev det en mil ca. Inte så snabb mil iom att jag är tvungen att stanna o amma ibland:) Iaf, jag ser att magen sakta börjar dra ihop sig. Men jag gillar inte looken än på långa vägar. Speciellt inte att bråcket gått upp under grav. det gör att övre delen av magen putar..Blir ny op i höst..blää! Denna vecka har jag planerat imorgon, en promenad fram o tillbaka till skolan med barnen, sedan Mamma Bootcamp (ska till tandis på em och Gabriel med). Onsdag ett TRX-pass , torsdag gymmet, fredag test av Body Pump (nä, det är för tidigt, men jag kommer köra på min nivå för att se var jag är klen, måste gå kvartalen i augusti), lördag gymmet och söndag vila. Vi får se hur planen håller, fokus måste vara på måendet och My, här ska inte pressas fram något..det håller aldrig i längden!

Inga kommentarer: