fredag 1 april 2011

Ok, ännu mer

som blivit klart. C har fixat en tvättvinda:) Katterna hemma o kattmöbeln monterad..De är helt galna, springer omring här o skriker..förstår antagligen inte alls hur det hänger ihop..människorna desamma..möblerna nästan desamma..men stället??;) Iaf, jag hade Anna här en stund på dagen..mysigt! Sedan var jag på fot och vad massage..välbehövligt..C och jag åkte sedana till Bolagret, så ny har jag fyra soffkuddar i sammet (ja, typ), vi köpte även lite annat smått o gott så nu kan vi tex hänga upp saker i hallen;) Rätt många lådor som nu kommer försvinna då C monterat de flesta trådbackarna, återstår bara att flytta några fler hyllplan till det tilltänkta linneförrådet så är saken nästan biff. Ok, jag erkänner, jag är jättetrött..ska sova nu o imorgon verkar det som jag måste åka in till jobbet en sväng..godnatt!

1 kommentar:

Annifey sa...

Jag vill se BILDER!!