tisdag 26 april 2011

Födelsedag

har jag firat idag..inget märkvärdigt, nästa år blir det värre..Iaf, har bakat tårta som blev jättegod..massor av jordgubbar:) My har varit trött hela em o kväll..blev lite dåligt med vila på dagen o det orkar inte en 6dagars bebis. Bärsjalen är invigd, det enda som hindrat fullt användande är hormonvallningar och mina överproducerande bröst. Men en timme här o där blir det:) Det mesta fungerar bra, spciellt så länge vi kommer ihåg att det är lätt att överstimulera bebis..o att bebis egentligen bara behöver äta, bajsa o sova (utöver närheten då). Måste också skriva att jag blir lite rädd ibland när jag inser vilken tur vi haft som fått denna lilla tjej..speciellt de stunder jag inser hur lyckligt lottad jag är..inget av det här är självklarheter..iaf inte för mig. Så, en bra vecka har det varit:) Imorgon firar My 1 vecka:)


Inga kommentarer: