tisdag 8 februari 2011

Vad ska jag säga

utan att ljuga? Gårdagen rusade iväg, var på Bucky-behandling och åkte sedan ut till en kollega o hennes lilla bebis..åt lunch där. Najs! Sedan till jobbet där vi hade PT-möte. Träffade även en ny kund som jag behövde titta på innan jag kunde be henne prova någon annan. Lite jobb o sedan till judon o hämta troll..som var jätteledsen för att han hade fått en pilates boll i huvudet och knäckt till nacken. Lilla plutten. Jag gillar inte att pilatesbollar används till boll-kull..inte lämpligt! Smörjde in Gabriels nacke med lite liniment o masserade trapsen..det verkar ha hjälpt iaf:) När Gabriel gått o lagt sig satt vi övriga o pratade lite..mysigt:)
Jaha, o nu sitter jag här..lite fundersam över min kassa ork. Så trött! Tror jag varit uppe på toaletten 3-4 ggr inatt..somnade iaf om fort efter varje besök..blåsan är verkligen överaktiv..Idag är det exakt 32 veckor..mo på väg in i vecka 33. Nu känns det iaf som att det börjar närma sig..Dock inga förlossningsdrömmar ännu..Längtar efter bånk.

Inga kommentarer: