lördag 5 februari 2011

Miraklet jag glömde

att skriva om..jo, jag tränade igår:) Blev rygg! Klarar fortfarande av rätt respektingivande vikter..med klarar av menar jag att det känns bra och inget ont:) Självklart betdydligt lättare än annars..

Smalrodd 3 set (25 kg)
Bredrodd 3 set (25,25 o 20)
Chins i Assisten 3 set
Smalt handtag i latsdrag 3 set
Framåtlutad ryggdrag i cable 3 set
Cable ala chins 3 set
Enarmsroddar 3 set (13,5 kg)

Benspark 3 set
Sittande lårcurl 3 set

Kan konstatera att jag fått ganska mycket extra fluff på ställen jag normalt sett inte lägger på mig. Jag har fett på insida lår, det har tom satt sig på...ja, låt oss säga så här, jag har en mindre smickrande synlig kameltå emellenåt. Smällar man får ta;) Men ändå lustigt hur fiffigt kroppen löser saker o ting. Typiskt kvinnofettansamlingar är det ju jag skaffat mig..kroppen hushåller inför förlossning och tuttning..