onsdag 23 februari 2011

34+1(v35)

Ja, just ja, ny vecka:) Vägde mig imorse ligger stilla på 17,5 kg plus. Kan bero på att bånk inte låter mig äta hur som helst. Igår fick jag iaf i mig middag:) Det var gott! Annars äter jag mest gröt. Magmunnen är lite slapp av relaxinet men det är inte hela världen. Vet att det är tidsbegränsat. Tror andra tror att det är jobbigare än det är. Dessutom, det verkar bero på hur bånk ligger. Iaf, jag är grymt överrörlig nu och anledningen till att jag tar det lite lugnt med träningen är att mina axelleder inte är hundra % stabila nu. Ska till Nidal i kväll o se om det är någon mening att peta dem i läge. Vet att stabiliteten börjar återkomma så snart bånk anlänt..o som sagt, inte alls så påverkad i bäckenet som förra grav. Så jag har gott hopp om att kunna börja träna ganska så snart efter förlossningen, förutsatt att den är relativt komplikationsfri. Kroppen avgör helt enkelt:) Vill bara påpeka att det är min rörlighet som gör det extra viktigt för mig att träna och att det absolut inte handlar om någon form-hets.

Inga kommentarer: