onsdag 5 januari 2011

Ledig

är jag denna vecka. I måndags var barnen ute i snön medans jag var på massage..jätteskönt! Igår körde jag Ph o pojkarna till isbanan och de åkte skridskor..de hade roligt:) På em skulle jag testa kiropraktorn som jag hade hört kunde ge akupunktur..det var dessutom det jag hade beställt. Kom dit och näää...han ville manipulera..o det vill inte jag..har haft tillräcklit med trassel av bäckenleden. Så jag betalade 500 kr för att få nacken knakad, höften lite masserad..o en analys..vilket j-kla båg! Så jag är tillbaka på ruta ett, dvs jag letar fortfarande efter någon som ger akupunktur på gravida, måste få hjälp att slappna av runt höfterna.
Syrran kom förbi o jag hade bakat en äppelkaka:) Mysigt, hon lekte lite med pojkarna. Sedan kom Anna R en sväng o åt middag..pratade lite om ditt o datt..man hinner inte så mycket en vardagkväll..Idag blir det BP, men jag kmommer mesa mig igenom o bara göra det som känns bra:) Men jag behöver göra något annat..än bara styrketräning..iaf min hjärna behöver det..

Inga kommentarer: