onsdag 12 januari 2011

Inte någon solstråle idag

Har sovit knackigt och haft väldigt mycket kramp, speciellt i vänster höft. Stackars mannen har fått agera benstöd..lade upp en kudde på honom o sedan mitt knä..hjälpte lite..men krampen kommer iaf. Vid kvart i fem gav jag upp och stoppade ljudbok i öronen. Trött! Leds på att det inte heller finns någon parkering på jobbet, har inte råd att betala parkering och kan inte åka kommunalt..Sammåkning hade varit ett alternativ, men det är också svårt att få tag på. Tycker det verkar löjligt att resvägen (och klimatet) ska vara hindret för att jag ska kunna jobba tiden ut. Sådär, färdig gnällt..;)

1 kommentar:

Elins viktblogg sa...

Hej.. Jag undrar om du kan hjälpa mig... Måste börja träna... Vill så himla gärna få bort mina ridbyxlår.. Har du några tips på bra träning för det?

Svara i min blogg.. Tack på förhand