onsdag 6 oktober 2010

Hörrni

(tog en liten paus, lunchen blev så kort) Hur går det med formen? Bara för att det är höst behöver man inte ligga på latsidan. Tvärtom skulle jag säga. Nu när det börjar mörkna är det dessto viktigare att äta bra, få frisk luft, träna och somna i tid;) Har ni tid att titta på tv så har ni tid att träna!

Så fort det går ska jag köra igång med min styrketräning igen, kommer inte bli lika ofta nu. Behöver mer vila än annars..och återhämtningen är markant sämre. MEN, o andra sidan jag KAN och VILL!

har inte gått upp mer än 1-1,5 kg..och det tycker jag är ok under omständigheterna. Däremot påverkar relaxinet bindväven, så jag har nya smilgropar:o) Men, det kan jag ta, det blir ju bättre sen:)

Vad är era mål för hösten? Hur planerar ni att hålla formen? Förbättra den? Tell me!

1 kommentar:

Evelina sa...

Jag vill gå ner till 64-65kg igen och komma igång ordentligt med styrkan och polen igen utan att ha ont i revbenet.