måndag 10 maj 2010

Vissa saker

gör mig bara så frustrerad. Saker som jag inte kan ventilera på något vettigt sätt..Vad gör man av dem? Finns flera saker i mitt liv där jag egentligen bara har en hel del krav på mig, men inga rättigheter eller ens makt att förändra. Det är rätt jobbigt, tro mig! Det är en himla tur att jag är som jag är, full med energi, för det mesta, och med en obändig vilja och ett stort fång av optimism..utan det vet jag inte. Men, oavsett det så blir jag lika fullt frustrerad när jag inte kan lösa saker på egen hand. Iaf, det är mycket som är bra, men jag skulle gärna rensa ut lite gammalt skräp. O nu menar jag bildligt, inte handgripligen..som bilden kanske kan få någon att tro;) Nä, mer saker som jag bara skulle vilja få lösta.
Något positivt är iaf att jag tror jag kanske, kanske hittat en ny vän:) DET, är nästan som att vinna på lotto:)

Inga kommentarer: