måndag 31 maj 2010

Ny dag, nytt liv?

Iaf, idag slutade jag på SATS i Sundbyberg, kommer vara ledig fredag-måndag under sommaren och sedan börja på SATS Liljholmstorget 1/9. Under sommaren tänkte jag ägna mig åt projekt Tess och projekt familjen. Mycket för att jag tycker det känns som jag efter förra sommarens magoperation, som gick åt pipsvängen och lite annat fysiskt meck, gjort att jag inte riktigt varit 100% här och nu..kännt mig lite jetlagad emellanåt..;) Men nu, blir det med fokus på min egen träning, min egen tid, min underbara son och min fina make..kan inte bli annat än kanon:)

Blev inget träna idag, missade lunchen och var tokseg på kvällen..somnade tom i solen en stund för jag tänkte en lur skulle pigga upp..nya tag imorgon:) Sonen har hjälpt mig med middagen:) Sötlöken min!

Inga kommentarer: