söndag 4 april 2010

Igår blev det

promenad på em. Var rätt blött och ingen skare, så jag fick kämpa på rätt bra genom snön. På kvällen blev det grillat och bastu. Såg Revulutionary Road på kvällen och den var rätt deppig:S

Idag vaknade jag med oerhört ont i ryggen, pulsa snö var mao dumt..iaf, vi åkte till Sidjöbacken och åkte skidor, eller alla utom jag åkte..Felix fick lite panik i början så första åket tog tid, Philippa åkte bra efter att hon lämnat av stavarna. Gabriel övade nere med mig och han blir trött innan Felix och Christer kom ner, men det blev ett halvdant åk för honom också. Alla barnen har iaf fått prova på slalom och det var på tiden:)  Jag har fått ordentligt med sol idag och har njutit av det fina vädret och min bok. Snart ska vi till Kenneth och äta middag:) Imorgon bär det av hemmåt..

Inga kommentarer: