lördag 17 april 2010

Hmm..

alla lördagar blir inte riktigt så smidiga som man tänkt sig.

1. Vi vaknadelite väl tidigt..trots att jag somnade vid midnatt så slog jag upp flirtvingarna 06.00
2. Frukosten blev dock underbar!
3. Träningen blev inte sittcykel som jag tänkt då allt krampade, körde core med lite axlar o bröst på boll istället.
4. Myset innan bion blev inget mys, en obstinat 8aåring och lite annat strul satte igång stressormonerna..
5. Bion var däremot mysig och underhållande, såg draktränaren, riktigt bra 3d rulle:)
6. Väl hemma somnade jag en kvart, skönt!
7. Iväg med Gabriel till kalas och ner till centrum för att leta skor till densamme. Men jösses, inte en enda snygg sko i strl 36..ghaaaa!
8. Deklarerat och beställt kaffe, 2 "måsten" fixade! Duktig:)
9. Hämtar Gariel från kalaset och möts av en ledsen Gabriel med klämda fingrar, SAMMA J-VLA (/&/¤%¤%#¤% FINGRAR som i december..arg och ledsen på samma gång. Min intelligenta skitunge har alltså inte lyckats lära sig från förra ggn, trots att han då bröt ena fingret..hoppas nu att det inte är någon fara..
10. Kom hem, fick ett glas mycket god Cava:) Sitter i soffan med pojkar och katt. Ska se om jag kan köpa skor på nätet istället:)

Inga kommentarer: