söndag 7 mars 2010

Underbar dag

skulle tom kunna gå så långt som att kalla den perfekt:) Visst lite smågnäll och tjafs, men det hör till i en familj;) Men på det stora hela perfekt!

Jag o Christer vaknade i ottan, kramades och njöt av att ligga kvar i sängen, kvart i åtta åkte vi och storhandlade, kom sedan hem och mös med barnen. Somnade om en liten stund, så skönt:) Jag bjöd på pankakor till lunch, den gammaldags varianten fast med lite fullkornsdinkelmjöl i.
(4 stora ägg, 1,25 dl mjöl, 2 dl grädde, ,5 dl vatten, socker och salt)

Jag och Ph åkte till SATS Odenplan och körde Shape, superskönt! Kände mig i bra form, även om det krampar runt höfterna. En fika inköptes innan vi åkte hem. Under tiden var pojkarna på Skansen och njöt av solskenet:) Väl hemma blev det mellanmål och sedan gick vi en långpromenad allihop. Så mysigt!

Håller på och långkokar en stor chiligryta:) Tar det lugnt i soffan och bara älskar mitt liv! Idag är jag en rik människa.

Inga kommentarer: