onsdag 20 januari 2010

Mat

är viktigt. Äter man inte så är det som att strunta i att tanka bilen. Men min mage är tokig, IBS, men oftast är den bra. Men så får jag perioder när den absolut inte tillåter någon som helst sorts "slarv". Med slarv menar min mage: Överhoppade måltider, laktos, vitt ris, vetebröd, vit pasta och säkert också slarv med sömnen..Sista veckan har varit en sådan vecka..och jag är klantig..idag gick jag ut och åt, beställde en god, krämig kronärtskockssoppa, mums! Sedan en laktosfri latte till efterrätt. Men, glömde ju då att soppan kryllade av laktos. GHA! Middagen blev iaf bättre.

C har varit hemma med F som varit magsjuk, och magsjuka på min redan retade IBS-mage vore som att be den fara åt helv-te;)

Idag har jag iaf tränat PT-cirkel (eller crosstraining), riktigt svettigt blev det!

Inga kommentarer: