tisdag 26 januari 2010

Grubblar

en massa just nu. Mycket som stämmer och en del annat som inte gör det. Vet inte riktigt hur jag ska vända och vrida på sakerna så att de passar in. Känns som jag lägger ett jättepussel, och pusslet är jag och mitt liv. Ibland dyker det helt enkelt upp bitar som jag inte vet var jag jag stoppa, andra bitar ser man direkt vart de ska och ibland kommer det bitar som man undrar om de verkligen hör hemma i min pussellåda..Ja, som ni hör är jag inte riktigt klok.;) I alla fall, har fortsatt att hänga lite med huvudet..och det är ovanligt när det gäller mig, sällan ledsen och sällan någon längre stund...framförallt det sistnämda, det brukar blåsa över lika fort som det anlänt. Men inte denna gång..hmm..jag funderar vidare..


Idag har jag tagit det lugnt, men imorgon bitti blir det BP på Odenplan, får se vad kroppen säger, men det är stor skillnad på att instruera och att köra..jag kan nu stanna upp om jag tror att jag behöver det och även plocka av vikter om det känns som en bra ide..oavsett vad, kroppen måste på en chans att bli bättre! Det är det enda jag strävar efter just nu, låta kroppen helas!

Inga kommentarer: