torsdag 5 november 2009

Onsdag=lång dag

Ja, det var verkligen en lång dag igår. Först jobba hela dagen. Sedan gav jag mig av till Gröndals vårdcentral för att jag tänkte vaccinera mig. Men icke. 30 o 40-talister hade ställt sig där i god tid så det var dryga 200 personer före mig till att ta kölapp. Efter 40 min gav jag upp då jag skulle till sumpan och köra pumpen. Jag var lika charmigt förvirrad som vanligt, men kunderna verkade nöjda iaf. Jag var klar i god tid o Sara mötte upp, vi åkte hem o snabb-åt lite innan vi åkte till Filmstaden Råsunda och såg Trubbel i paradiset..å...den var riktigt rolig:) Skrattade massor. Var hemma sent och somnade inte förrän halv tolv. Så det var riktigt segt idag att komma ur sängen. Riktigt seg i kroppen.

Ska köra pumpen på SATS Marievik idag. Hoppas det blir mycket folk!

Ikväll måste jag preppa Shai då han ska ställas ut på lördag. Jag började så smått redan i går med att klippa klor o ansa öronen. Imorse tvättade jag svansroten och ikväll blir det två schamponeringar och en omgång med balsam..mycket jobb! Men roligt så klart:)

Inga kommentarer: