måndag 30 november 2009

Hm..

vet inte vad jag ska säga om den här dagen..bergodalbana-dag kanske. Vaknade pigg och positiv trots värk, dock inte direkt kramp. Sedan rädd, arg, hysterisk när jag upptäckte att F inte hade med astmasprayen, och att han hade ljugit upprepade ggr..gud vad dålig man känner sig, dels för att barnet ljuger, dels för att jag blev rädd och dels för att energin bara sipprade ur mig..iaf, åkte o köpte kaffe o tränade sedan ben..utan energi..o kände mig ledsen..
Fick massage idag, och det gjorde väldigt ont, men kanske någon nytta på samma gång..har sedan föreberett middag innan jag åkte tillbaka till jobbet..där energin kom tillbaka..o sedan hem o äta och natta barn..o nu känns all på topp igen:)

Imorgon första paketet ur min paketkalender som jag fått av Evelina;) PUSS

Inga kommentarer: