fredag 20 november 2009

Det har varit jobbigt

Igår försökte jag ta mig igenom dagen och låtsas som inget, vilket nog inte var så genomtänkt..vi hade planerat spa med jobbet och jag ville ju med..men idag inser jag att jag är sådan som person att jag måste dra mig undan och tillåta mig att vara ledsen. Annars stannar det ledsna kvar som en klump i magen..Iaf, det känns bättre nu på em när jag hunnit tänka mer.

Kattungarna som finns kvar är som två små tjocka grisar:) Vilket är härligt att se. Jag minns att Shai ökade från 140 gr till 240 på sin första vecka..får se om någon av de här jättarna lyckas med den bedriften? Iaf, jag tycker båda kissebebisarna som är kvar ser lite beiga ut i pälsen och jag tror att båda är killar..men jag är inte bäst på det där med att könsbestämma.

Bilden är iaf tagen den 18de dvs dagen innan lillkisse dog. Man ser honom i bild när han försöker hitta varmaste och gosigaste platsen, nämligen bakom/under mamma..man ser också att han är mindre o skrynkligare..:( Iaf, sista bilden på hela kullen. From detta inlägg kommer det bilder på fettona:)

Inga kommentarer: