lördag 3 oktober 2009

Lördag

som jag behandlar som en vanlig dag iom att vi kommer ha kalas imorgon för sonen som fyllet 8a på måndag:) Vikten var 66,3..kommer vara mer på måndag;)

Idag har jag kört Body Pump, sista genrepet innan onsdag och koreografin satt riktigt bra! *sträcker på mig* Dock känner jag mig lite klen:o)

Var på massage av armarna igår och de är rejält missfärgade och svullna, men poängen är ju att lösa upp sådan som låst sig..så det ska vara så.

Idag bär det av med sonen, Evelina och Sara till SM i Västerås. Ska bli grymt roligt att titta på Body Fitness finalerna:) Träffa människor och umgås med vännerna och sonen. Iaf, det blir ingen mer träning som det ser ut nu denna vecka. Det blir svårt med bullbak, kakbak och tårthämtning att hinna med. Hoppas bara sonen har roligt!

Inga kommentarer: