lördag 19 september 2009

Konstig dag

Skulle återigen ge mig iväg till Sergel City och ta min sista hepatit spruta. Vis av föregående vecka försökte jag ringa för att kolla så att jag skulle kunna få min spruta..iaf, inget svar..men tänkte att jag åker dit så jag är där lite senare iom att förra veckan så skulle sköterskan iaf komma in tio..kommer dit och tänk...idag skulle sköterskan komma in 11.00. Jag blev både sur o ledsen. Förklarade för receptionen att de inte kan göra så här mot folk. Dels kostar det pengar att åka in och parkera, men också för att människor planerar utefter deras öppettider. Gha!! Åkte ner till Wasa vaccination och fick min spruta till slut..
Sedan åkte vi och handlade lite kläder till pojkarna i Bromma.

Väl hemma så bakade jag en kladdkaka med massor av 85%ig choklad*mums*. Tog med mig en bit till syster dyster som ligger inne på Danderyds sjukhus med punkterad lunga...jag o Gabriel var där rätt länge o bara umgicks..inte roligt att ligga på sjukhus:(

Dagens träning blev Body Pump..

Inga kommentarer: