söndag 23 augusti 2009

Oh glorious sunday!

Så härlig dag, vaknade strax innan åtta och gick ut och gick en lång promenad med Sara i Hagaparken, superfint väder:) Gårdagens synder blev:

2 mandelbisqotti (små förvisso o med hela mandlar i)
1 halv fransk våffla (ja, det är en kaka)
Nachos till chilin
1 glas rosé
Glass (phish food och caramels and cream)

Det var gott:) Men jag hade kunnat halvera sockermängden..men jag gör nog lite som jag känner på lördagarna så länge vågen visar på minus. Huvudsaken är att jag trivs:)

Idag så har vi varit o solat och badat, var nog sista doppet för året..lite sorgligt..o jag försöker att inte gräma mig över att halva sommaren gick åt till att inte kunna sola o bada..det kommer ju fler somrar, men ändå skaver tanken lite..

Körde Body Pump igen, och nu känner jag att uthålligheten är tillbaka:)

Imorgon blir det ben med Evelina och jag måste köra lite mage.

Veckans träning: 475 minuter (nästan 8a hela timmar), uppdelat på:
3 morgonpromenader 145 min
3 BodyPump pass 165 min
1 cykelpass på 30 min
3 pass styrketräning 135 min

Inga kommentarer: