måndag 10 augusti 2009

Marseille

befinner jag min nu i efter en liten roadtrip. Vi åkte i lördags ner till Kungsbacka (mysig stad) där vi skulle bo över natten. Sedan tog vi pendeln in till Göteborg där vi mötte upp lite vänner för middag innan Madonna konserten. Ja, den ja...vad ska ja säga..hon är jäkligt bra..men konserten var trist och innehöll ingen värme o spontanitet..hade förväntat mig mer..men kul att ha sett henne. På söndagen letade vi oss fram till ett SATS där jag klämde av ettt rygg o magpass.

3 set chins i assisten
3 set stångrodd (smal)
3 set militärpress
3 set rygglyft
3 set enarmsrodd
3 set framåtlutad bred rodd med hantlar (mer baksida axlar skuldror)

3 set (varje sida) sidolyft i bellybacken
3 set situps på boll

superset
3 set doppa boll bakom huvudet och sparka ut med ben
3 set boll framför pannan, ben i 90 grader o situps

Efter det körde vi till Tjörn där en gamal vän bor..det var sådana köer ut ur stan så vi blev sena..sedan såg vi att det var massor med kö tillbaka (pga Madonna) så vi blev stressade iom att vi hade ett plan att passa..men vi han iaf förbi min vän, se hennes hem o nya bebis..o kramas..innan vi körde tillbaka till flygplatsen.

Idag vaknade vi vid nio, åt frukost och gick sedan ner på stan för att växla pengar..sedan blev det poolen:) Åt en sen lunch, grillad kyckling i tajinsås..o rosé, mums! Sedan somnade jag gott på rummet:)