söndag 16 augusti 2009

Allt gott har ett slut

så även min semester. I alla fall så har det varit underbart. Gårdagen tränade jag armar och på kvällen åt vi kräftor och hade det allmänt mysigt. Gabriel har åkt till Kökar några dagar och jag saknar honom alldeles för mycket. Längtar till onsdag när vi är tillbaka i vardagen. Har ägnat dagen åt en massa måsten och till att planera maten inför veckan som kommer. Måste tyvärr ta lite kontroll över kroppen. Vikten är inte bra, 71 kg stannade vågen på, men det märkligaste av allt är att det var mina veckor i sjuksängen och tiden efter som resulterade i viktuppgång, inte mina tre semesterveckor. Jaja, det löser sig. Fokus är, precis som vanligt, hälsa och att må bra. Imorgon kund kl 7.00:)

Btw, passa på att utnyttja kupongen i Fitness magazin på en gratis PT-timme, en riktigt bra komigång present till sig själv nu inför hösten, det är Du värd;)

Inga kommentarer: