lördag 4 juli 2009

Rötter

ja, mina alltså har jag utforskat idag. Inte sådär jätte pigg ooch stark men jag tar saker och ting min takt. Iaf, vi är i Sundsvall och det är gatufest här. Igår var det sådana fylleslag i denna stad att det knappt gick att sova. Vi var dock på hotellet och försökte ta det lugnt. Idag åkte vi till Holms kyrka ch min fars grav. Det var fint. Sedan till Sunnansjö och min halvbror Kennet. Där fick vi god lunch och supertrevligt sällskap. Det är bara så att Sunnansjö är paradiset på jorden! Så vackert! Vi bestämde oss för att försöka hyra boende där, nu i sommar, en vecka. Mina barn måste ju få uppleva sin bakgrund..:)Nu vilar jag på hotellet men snart ska vi gå och äta. Jag har ingen feber och såret är bara äckligt längst ner. Det är orken som jag fallerar på.

Inga kommentarer: