onsdag 1 juli 2009

Nu så

ja, jag blev inte bättre trots allt. Idag när jag vaknade hade jag ont i huvudet och kände mig jättetrött. Tempen visade 37,5, ingen jättetemp men långt ifrån helt normalt. Ringde till närakuten och bad om labbsvaret, fick genast ny tid då odlingen visade att jag fått fel antibiotika. Så iväg till närakuten där den charmiga och bestämda läkaren ringde till St Göran och såg till att jag fick en remiss dit. Så iväg till sjukan och fick inte vänta alls utan fick komma in direkt. De grävde runt i året och tog ny odling, 2 st. Även ny temp (38)och sänkan togs. Fick nytt pc mot det som visades på första odlingen och ny sjukskrivning en vecka. Ska på återbesök 8/7, men då ska det f-n vara bra. Fy för äckliga sår i värmen:( Se till och ta hand om er där ute och var glada för hälsan när ni har den!

Inga kommentarer: