lördag 25 april 2009

Rapport

från dagen efter;) Jo, jag glömde en lite sak igår och det är att jag inte riktigt tål sportdrycker av typen red-bull i större mängd. Taurinet tror jag det är då jag inte får hjärtklappning av höga doser koffein. Iaf, höll mig ganska så nykter igår, men drack redbull. Så hade hjärtklappning av och till vilket inte gjorde att sömnen blev något vidare. Så, trots tidig hemgång och inte jättemycket alkohol, så har jag idag varit dödtrött..och haft hjärtklappning. Helt idiotiskt. Blev mao ingen träning, eller jo 15 min axlar på Kolozzeum träffen på Fairing, men inget av någon vidare kvantitet eller kvalitet.
Men något positivt måste jag ju skriva idag, hehe..Har skött min träning bra och kosten hyffsat sedan thailand..och är nu nere på 69 kg (70,9 vägde jag) och kroppen börjar känns bättre:)
Nu film i soffan med världens mest fantastiska människa...dvs min man:)

Inga kommentarer: