tisdag 17 mars 2009

Dag 4




Wow..vilken hetta idag. Har inte gjort sådär supermycket. Läst, tagit en massage och ätit.Vid tre tog vi bussen ner till Patong. Åt världens godaste och dyraste glass, 2 kulor kostar 65 kr. Gha!Men det känns som det är värt det när man är akut överhettad. Sedan gick vi inne i det svala köpcentret ochshoppade lite. Innan vi gick därifrån köpte jag mig en latte med trippel dos espresso. Dög riktigt bra;) Hittadeäven en supersöt kopp som jag vill ha. Men känns liter onödigt att släpa ända härifrån. Iaf, vi gick igenom Bangla Road, via beachvägen och hela vägen tillbaka till där bussen hade släppt oss. Där ligger även en Hello Kitty butik, blir helt galen och villköpa precis allt. Så det slutade med att jag inte köpte något alls:o Taxi hem! Nu är jag helt slut!
PS. Gitarren är till Mats;)


Inga kommentarer: