fredag 20 mars 2009

Dag 7





Christers födelsedag då. Jag och Gabriel hade varit och beställt champagne och fruktbricka till kl 08.30 och 07.50 kom de;) Iaf, Christer blev glad:) Sedan har vädret kanske inte varit så bra, det har regnat och åskat idag, riktiga skyfall. Så, barnen har blivit flätade, haha. Jättesöta killar! Thailändarna retades lite med Felix, nöp honom i hullet och kallade honom Budda, Felix blev mest förnärmad över att de nöp så hårt i hans bröst*s*. Från hotellet har Christer fått Spa besök (se elefanten, den sitter på sängen och där låg även presentkortet) och födelsedagskakor. De ser lite läskiga ut men vi ska testa dem;) Jag han iaf öva på Body Pump koreografin på fm innan det började spöregna..Lite småförtjust i Bashunterlåten "All I ever wanted", riktigt bra axelkoreografi:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att ni verkar ha det bra där borta.
:-)/Alexandra

Theresia Viska sa...

Vad konstigt att de kallade Felix för Budda. Jag hade blivit asförbannad om jag hörde det. Idioter! Fattar de inte vilka spår det sätter i barn att få höra sånt. Det sänker verkligen självförtroendet och slår över till något negativt. Gud så osmart att säga så. Dessutom är han för f-n inte tjock! Måste varit en blind idiot som sa så!?
Hoppas du/ni sa till!
Annars är det trevlig läsning.
Kram!
Moster Theresia

Anonym sa...

Theresisa, jag tror inte du ska ta det så allvarligt. Dels för att tahilaändarna är vänliga människor, men också för att Felix inte tolkade det på något anant sätt än det var menat. Dina västerländska värderingar är inte samma som Thailändranas och jag tror du läste in annat i deras buddhakomentar än vad som var menat,. De tycker Felix är väldigt söt och han tar det också på det sättet.:)

Theresia Viska sa...

Nej nej, du missuppfattade mig! Jag menade inte Thailändare som grupp, utan jag menade de som tog Felix i hullet och de som tyckte det var kul!
:o)