torsdag 16 oktober 2008

ÖGON!!

Wow, det kanske hade hänt redan igår på vissa. Men inget jag märkte. Pillar så lite jag kan medan jag är sjuk. Iaf, alla har öppna ögon i någon grad:) Äntligen får man se de himmelsblå! Såg igår att Zoe hade ett litet sår på magen, trodde först hon blivit av med en tutte..men det såg för fint ut för det. Idag insåg jag att någon bebis vid något tillfälle gett sin den på att det visst var en tutte där, haha..men inget mer än ytligt sår iaf. Alla barnen vägda och jag kan säga så mycket att jag kommer ha minst en 3 hg bebis till helgen:) Ska försöka fota bebisögonen när familjen kommit hem. Själv har jag nått bottennoteringen 65,8 kg och det var inte riktigt idealt. Så för min del blir det säng/soff-läge och mycket att dricka. Så glad att bebisarna utvecklas så fint:)

Inga kommentarer: